Trefwoordenonderzoek

Een trefwoordenonderzoek geeft inzage in de onderwerpen die gehanteerd worden bij de opbouw of uitbouw van een online marketingkanaal. Het onderzoek levert een lijst met trefwoorden en trefzinnen op met een indicatie van hun marketingwaarde.

Het onderzoek wordt uitgevoerd als breed onderzoek van trefwoorden rondom een centraal thema. Optioneel kan hieraan de waarde van het huidige organische bezoek van een website worden toegevoegd.

Het onderzoek levert twee lijsten met trefwoorden op: één waarbij trefwoorden geordend zijn in trefwoordengroepen, en één waarin trefwoorden geordend zijn in aflopende KEI waarde.

Deze trefwoorden worden geselecteerd vanuit het oogpunt van bruikbaarheid voor online marketing. De trefwoorden kunnen worden ingezet voor vergroting van de online marketingkanalen:

In het onderzoek wordt tevens gekeken naar de waarde van de huidige marktpositie. Met behulp met CPC gegevens van de geselecteerde trefwoorden en het actuele organische bezoek met deze trefwoorden wordt een waarde berekend.

Dienst: trefwoordenonderzoek incl. waardebepaling huidig bezoek, voor een overzicht met 100 trefwoorden